Granger

Locatie Nederland (Siebengewald)
Prijs 225.00

Herkomst:

Griekenland, Kefalonia. In 2012 leidde Granger een zwervend bestaan op het Griekse eiland Kefalonia. Het werd snel duidelijk dat ze kort daarvoor nog een huiselijk leven was gewend en bij mensen was opgegroeid. Door een dierenvriend werd ze van straat gehaald en begin 2013 kwam zij naar Nederland en werd geadopteerd. In de kleine groep honden, daar had ze het naar haar zin en speelde ze veel met een van hen. Helaas is hij gestorven. Er kwamen een paar nieuwe hondjes bij en inmiddels is gebleken dat het zachtaardige karakter van Granger niet goed past bij de andere, eigenzinnige, jonge honden. Nu speelt ze niet meer en is ze de underdog. Daarom lijkt het beter om voor haar een plek te zoeken waar ze zich weer thuis voelt.

Granger is een lieve, zachtaardige hond die gek is op mensen, groot en klein. En ze kan goed overweg met andere (lieve) honden, groot en klein. Granger houdt van beweging en de natuur, ze geniet van een wandeling. Ze reageert goed op katten. Granger gaat graag mee in de auto.

Ze is nu regelmatig alleen thuis met de andere honden, maar waarschijnlijk kan ze kortere periodes wel alleen thuis zijn. Granger is een Shetland Sheepdog (Sheltie)-Border Collie-Keeshond kruising. We zoeken voor haar iemand die graag (wat langere) wandelingen maakt en misschien ook nog een (behendigheids)training met haar wil gaan volgen. Ze houdt van activiteit, maar is zeker geen nerveuze hond.

U kunt geen aanvraag doen.