Sue

Status Geadopteerd
Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm) (50 cm)
Leeftijd Pup (half jaar)
Locatie In buitenland

Achtergrond

Sue werd met haar zusje Angel (ook op de AAI-website) gevonden net buiten een dorp. Waarschijnlijk waren de zusjes daar achtergelaten. Gelukkig mochten de hondjes bij een dierenbeschermer in de opvang. Sue heeft wat langer haar dan haar zusje Angel. Sue is gesteriliseerd en weegt circa 18 kg.

Karakter

Sue is een heel intelligent hondje. Ze leert snel. Sue vindt de andere honden in de opvang erg leuk, ze speelt graag. Ze reageert ook goed op de 10 katten die daar rondlopen. Sue geniet - net als haar zusje - heel erg van een knuffel. Ze wordt nu getraind om buiten aan de lijn te lopen. We zoeken voor haar een baasje die van wandelen houdt. Een andere hond in huis is natuurlijk leuk voor haar, daar kan ze mee spelen.

U kunt geen aanvraag doen.