Blanche

Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Pup (8 maanden)
Locatie In buitenland (Olanu, Roemenië)
Prijs € 295.00

Herkomst
Olanu, Roemenie. Blanche en haar twee broertjes werden gedumpt op een klein parkeerterrein langs een doorgaande weg. Onze Roemeense contactpersoon bezoekt dit parkeerterreintje regelmatig om de zwerfhonden daar te voeren. Ze was er getuige van dat een vrouw de drie witte pupjes uit haar auto zette en wegreed. Omdat de pupjes nog heel jong waren en zeker doodgereden zouden worden, heeft zij het nestje meegenomen. Blanche verblijft nu in haar tuin, samen met nog acht andere honden. Hier wacht zij tot ze naar Nederland mag komen.

Karakter
Blanche is een speelse, jonge hond van vijf maanden oud. Ze is erg vriendelijk naar mensen en vindt het heerlijk om met de andere honden te spelen. Vooral met haar broertje Rocky kan ze fijn ravotten. Natuurlijk moet Blanche nog van alles leren, maar ze is nieuwsgierig genoeg om alles te willen weten. Ze is jong, onbevangen en sociaal en zal een gezellige huisgenoot worden.