Freya

Status Geadopteerd
Locatie Nederland (Hasselt (Ov))
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond

Freya werd gezien, rennend op de vluchtstrook langs een snelweg. Een levensgevaarlijke situatie. Gelukkig is het dierenbeschermers gelukt haar daar weg te halen; ze hebben haar naar het asiel gebracht. Daar bleek zij een lieve, sociale hond te zijn. Freya is gesteriliseerd. Ze is vermoedelijk een Golden of Labrador mix. Ze weegt zo’n 25-30 kg.

Karakter

Freya is een heerlijke hond, die niets liever wil dan lekker knuffelen en aangehaald worden. Ze is inmiddels in een gastgezin in Nederland en hier leert ze het leven van een Nederlandse huishond. Ze is heel enthousiast, vriendelijk en mens-gericht en kan goed met honden, katten en (grotere) kinderen. Ze loopt buiten goed aan de lijn, maar vindt alles wat voorbij raast nog wel spannend; maar daar gaat ze ongetwijfeld aan wennen. Freya houdt van spelen met een balletje (apporteren) en wil graag lekker een beetje stoeien en spelen met ieder die zij leuk vindt. Het leven in Nederland en de aandacht bevalt haar goed.  Wij zoeken voor lieve Freya fijne baasjes die de tijd voor haar hebben om lekker met haar bezig te zijn, te wandelen en te knuffelen. Dan valt zij ’s avonds helemaal voldaan in slaap.

U kunt geen aanvraag doen.