Verdi

Status Financieel geadopteerd!
Geslacht Reu
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Volwassen (4 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Herkomst:
De vrijwilligers van Göcek hebben in 2014 een moederhond met haar puppies van de straat gered en opgevangen in het asiel.
Toen de puppies oud genoeg waren zijn moederhond Saffron en een aantal puppies geadopteerd via Stichting AAI. Zij hebben in Nederland fijne baasjes en een thuis gekregen. Helaas bleek Verdi al vanaf de eerste dag in het asiel, als puppy zijnde, geen contact te willen en/of zoeken met mensen.

Karakter:
Verdi is angstig en raakt in de stress, vandaar dat hij in het asiel in Göcek blijft. Hij is op zijn eigen manier gelukkig en tevreden tussen de andere honden. Het zou fijn zijn als hij toch een baas op afstand krijgt.