Helaas stopt de verwerking van acceptgiro’s per 1 juni 2023. Veel donateurs zijn inmiddels al overgegaan op internetbankieren en betalen de donatie(s) aan Stichting AAI digitaal. Als u tot nu toe de acceptgiro kaart nog gebruikt en donaties aan AAI wil blijven doen, zult u helaas een andere betaalwijze moeten kiezen. Aangezien wij een goede doelen stichting zijn, met beperkte financiële mogelijkheden kunnen wij geen geavanceerde betaalopties aanbieden.

Wij willen u dan ook vragen  om voortaan uw donatie op een van de onderstaande manieren over te maken.

•        U betaalt via automatische incasso. Met een automatische incasso schrijven wij maandelijks of één keer per jaar het ingevulde bedrag automatisch af van uw rekening. Uiteraard kunt u deze machtiging op elk moment weer stop zetten.

•        U betaalt via mobiel of internetbankieren.

•        U gebruikt een overboekingskaart van uw bank. De banken brengen voor deze kaarten wel kosten in rekening.

Met het stoppen van het versturen van acceptgiro’s verdwijnt er niet alleen een betaalwijze, maar voor u ook een herinnering minder om de zwerfdieren financieel te blijven ondersteunen. Natuurlijk hopen wij erg dat u stichting AAI zal blijven ondersteunen !

Onze betaalgegevens zijn: rekeningnummer NL08INGB0007276816 t.n.v. Stichting Animal Association International (AAI).