Update Chekov (6)

Datum : 08-10-2022

Herinneren jullie je Chekhov nog. Chekhov, de prachtige, lieve hond uit Athene, die op kerstavond in 2019 was gedumpt.

Chekhov bleek ernstige dysplasie aan beide heupen te hebben. Dankzij gulle donaties van jullie kon Chekhov begin vorig jaar geopereerd worden aan een van zijn heupen om daarna een herstelprogramma in te gaan bij een van de vrijwilligers. De eerste signalen van herstel waren positief, maar momenteel is het herstel van zijn geopereerde poot is niet wat de dierenarts had verwacht. We moeten nog afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Om deze reden is er jammer genoeg nog geen planning voor de operatie aan de andere heup.
Intussen is Chekhov tevreden bij “zijn” vrijwilliger, geniet van een familieleven en gaat mee met kleine wandelingen.
Naast de donaties voor de operatie is Chekhov ook financieel geadopteerd. Daarmee wordt een belangrijke bijdrage geleverd voor goed voedsel, dierenarts controle en de benodigde medicatie.”