Opvang Goa in gevaar

Datum : 28-01-2023

Het jaar 2023 is bijzonder slecht gestart voor Stray Assist. Begin januari is de huisbaas begonnen om alle bomen in de tuin te kappen en heeft de prachtige tuin helemaal vernield.
Plotseling had hij besloten om het hele dak te vernieuwen, heeft alle dakpannen verwijderd, heeft alle gestript en gaat het hele gebouw bespuiten met een heel giftig mengsel waar onder andere verbrande olie in zit, in de hoop termieten te kunnen voorkomen.
Stray Assist zit daar met zo'n 30 honden, 3 katten en 3 kippen, de kliniek en de eigen leefruimte, alles staat letterlijk buiten. De huisbaas had de mensen niet geïnformeerd.

Het hele verhaal kunt u lezen onder het tabblad Buitenlandse opvang - GOA.

U kunt de opvang aldaar steunen door een donatie over te maken aan stichting AAI met vermelding Goa.