AAI Jubileum boek

Datum : 14-03-2023

/cms/files/news/Jubileumboek_25jaar_def.pdfJUBILEUMBOEK AAI 25 JAAR IS GEREED!

In 2022 bestond Stichting AAI 25 jaar. Om dit Jubileumjaar niet ongemerkt voorbij te laten gaan hebben we besloten een Jubileumboek te maken. Een boek voor alle donateurs van Stichting AAI. En een boek waarin de hond centraal moest staan.
Dus hebben we een oproep geplaatst voor de oudste, kleinste, grootste, leukste en ondeugendste AAI hond. Daartoe hebben we maar liefst 43 inzendingen binnengekregen. Al deze honden hebben hun "moment of fame" gekregen in het Jubileumboek.
Ter informatie: het boek is alleen digitaal te downloaden en niet als gedrukte versie te verkrijgen.

We bedanken alle baasjes die hun honden in het zonnetje hebben gezet en wensen iedereen veel leesplezier.

Jubileumboek_25jaar_def.pdf