Project Göcek

Datum : 14-02-2020

Göcek asiel
Uit een door ons in 2019 ontvangen legaat uit een erfenis heeft Stichting AAI o.a. verbeteringen aan het asiel in Göcek in Turkije betaald. Onderstaand een deel van de nieuwsbrief van Göcek met foto’s van het door ons gefinancierde project.

Citaat uit de Nieuwsbrief uit Göcek:
Omdat het aantal honden in het asiel de laatste 3 jaar dramatisch is toegenomen (van 110 naar 250 +), hebben we nieuwe onderkomens moeten creëren en afbakenen. De honden in deze nieuwe afdelingen moeten worden beschermd tegen de elementen: we hadden nieuwe kennels en stellages voor het stabiliseren van de kennels nodig. Zonder deze stellages waaien de kennels weg en raken beschadigd. Met uw hulp hebben we kennels kunnen kopen maar het was niet genoeg. Stichting AAI in Holland heeft ons ruimhartig geholpen dit project af te maken. Dank u.