Project operatie Dumbo

Datum : 03-03-2020

De allerliefste Dumbo, die een grote pechvogel is.
Dumbo is hevig bloedend gevonden langs de kant van een drukke weg. Zijn oor was aan flarden en er was een flinke wond met maden. Ook was zijn heup uit de kom. Dumbo is gelukkig terecht gekomen in de lokale opvang. Hij heeft daar altijd de moed er in gehouden en is altijd goed gezind. Hij geniet van iedere knuffel en staat klaar voor het geven van likjes. Dumbo is een echte doorzetter want ondanks hij nog drie goede poten heeft wilde hij toch elke dag meelopen op een wandeling met de roedel . Hij heeft een jaar lang met deze poot moeten lopen omdat er ter plekkegeen orthopeed was die hem kon helpen. Vervolgens heeft hij ook nog de heupknobbel gebroken. De opvang heeft gevraagd of hij naar Nederland kon komen en daar geopereerd kon worden. Stichting AAI heeft overleg gehad met meerdere dierenartsen over de mogelijkheid van een operatie en heeft een orthopeed gevonden die met een flinke korting Dumbo zal gaan opereren. De operatie kost echter toch nog ca. 1500 euro. Het zou heel fijn zijn als u deze ontzettend lieve hond zou willen helpen met een kleine bijdrage, zodat Dumbo verder een gelukkig leven in Nederland kan krijgen.

Als u wilt helpen kunt u uw bijdrage over maken op het nummer NL08INGB0007276816, t.n.v. Stichting AAI te Schoonrewoerd onder vermelding van de project Dumbo.
Bij voorbaat onze dank ook namens Dumbo!