Up date Corona (2)

Datum : 25-03-2021

Update (2)

De gevolgen van Corona zijn nog steeds een groot probleem voor de buitenlandse asielen. De doorstroom van honden is enorm vertraagd waardoor de kosten stijgen. Hun financiele situatie is erg zorgwekkend. Ze kunnen uw hulp nog steeds goed gebruiken. U kunt uw donatie overmaken op de rekening van stichting AAI onder vermelding van Corona. Namens de buitenlandse asielen hartelijk dank!

Buitenlandse hulpverleners erg blij verrast en dankbaar  Update (1)

Beste donateur,

Uw extra Corona gift is eerder deze week overgemaakt aan de buitenlandse zwerfhonden asielen/opvang. De hulpverleners zaten te springen om inkomsten om de hoge extra kosten voor hondenvoer, medicijnen, sterilisaties en andere dierenartskosten te kunnen betalen. De onverwachte extra Corona donatie kwam dan ook als geroepen. Hierbij de reacties van de lokale hulpverleners naar aanleiding van uw Corona donatie:

Göcek, Turkije “Millions of thanks to you All and your Supporters. It will help us a lot at these very critical moments of feeling helpless sometimes” - Gülden     “I can’t thank you enough, I never expected something like that! I’m so thankful for this donation! I’m always calculating things, shorting medications or pushing medications in when needed for an animal! For me, they are like my dogs, not only street dogs!” - Sina

Kefalonia, Griekenland “Thank you so much” - Madeline

Napels, Italië “Thank you so much for your message and for the extra donation which comes just on the right time as I saved 8 puppies from a lager shelter last week. They were found abandoned in a container in my village. And as you can imagine, the vet and food bills are huge. Therefore your donation is a blessing, it will help me to cover some of the costs.” - Sara

Athene, Griekenland “We would like to thank you all for your kindness as they are a great help to our work and the amount -which comes at an extremely difficult time- also offers us relief, especially because we can’t hold our Easter bazaar, which -together with the Christmas Bazaar- is our only opportunity to collect some money.” - Sonia

Goa, India “In India mag gelukkig de veterinaire kliniek in Goa open blijven en laat de politie toe dat de medewerkers naar buiten gaan om de zwerfhonden te voeren. Dankzij jullie extra donatie kunnen wij de arme straathonden blijven helpen.” - Stray Assist

Mede namens de zwerfhonden in Turkije, Griekenland, Italië en India willen wij u hartelijk bedanken voor uw financiële Corona steun door middel deze extra donatie. Uw gift wordt goed en met liefde besteed.

Bestuur Stichting AAI