Oproep verzamelen cartridges

Datum : 22-06-2020

Stichting AAI heeft onderstaand artikeltje gekregen van een trouwe AAI-supporter met (hoe kan het ook anders) een schattig AAI-hondje: Steffi. Zij brengt u op het idee om lege cartridges in te leveren voor het goede (AAI)doel. Een prima idee! Wellicht brengt het u ook op ideeën om dit initiatief breder te trekken en op zoek te gaan naar dergelijke initiatieven in uw eigen omgeving.

Ik ben Steffi, 38 cm. hoog en ik ben zes jaar. Ik ben geboren in Boekarest in de zomer van 2014. Na een korte tussenstop bij mijn gastouders in Herkenbosch (L.), woon ik sinds Valentijnsdag 2016 in Heino (O.). Mijn baasjes zijn een ras apart. De een speelt dagelijks op een zingende pijp (klarinet) en de ander ramt heel wat af op haar computer. Beiden hebben een eigen hokje. En ik, ik heb vrij spel in dit tafereeltje.     Maar… dit artikel draait niet om mij. Mijn baasjes zetten me als troef in om aandacht te vragen voor hun plannetje. Ze willen stichting AAI helpen met (extra) geld inzamelen zodat nog meer hondjes een gouden mandje krijgen. Net zoals ik! Per toeval kwamen ze er achter dat lege cartridges geld opleveren. U kunt er een vergoeding voor krijgen. Als u deze inlevert, krijgt u korting op uw volgende bestelling. Een andere mogelijkheid is de vergoeding van de lege cartridges te doneren aan een goed doel. Stichting AAI bijvoorbeeld! Ongetwijfeld gaat er nu een lampje branden!   Doe je mee?

Stichting AAI staat sinds kort tussen de goede doelen bij 123Inkt. Mijn baasjes willen u er graag op wijzen zodat hun plannetje samen met uw hulp een succes wordt. Misschien wilt u uw lege cartridges ook wel inleveren voor het goede doel. Meer info vindt u op www.inkt123.nl onder het kopje cartridge recycling.

Namens alle honden die ook graag in een gouden mandje belanden, dank ik u op voorhand. Ik sluit dit artikel af met een welgemeend pootje. Steffi