Update Bijou vermist

Datum : 16-07-2020

Bijou is na een half jaar eindelijk weer gevangen. Ze heeft een lange tocht door Nederland en Duitsland gemaakt en werd ook gesignaleerd. Ze is nu eindelijk gevangen en weer thuis.

Het Turkse hondje Bijou was geplaatst in Duitsland en is ontsnapt nadat ze was aangevallen door een andere hond. Het laatste bericht is dat ze mogelijk de grens met Nederland is overgestoken. Ze is erg schuw geworden dus voorzichtig benaderen. Ze is het laatst gesignaleerd in Xanten, dat vlakbij de grens met Nederland ligt (Arnhem, Nijmegen).

De Duitse organisatie Tieroase Birkenschold  coördineert de zoekactie in Duitsland. Eventuele tips kunt ook melden op Facebook stichting AAI.