Twee nieuwe bestuursleden

Datum : 16-07-2020

Het bestuur van stichting AAI is uitgebreid  met 2 nieuwe bestuursleden: Onneke Driessen en Jeroen Kusters. Zij zijn op 1 juli gestart. Hierna een korte kennismaking.

Onneke Driessen

Mijn eerste kennismaking met de stichting was in 2001, toen ik mijn eerste AAI-hondje Senny adopteerde. Inmiddels hebben 10 AAI-hondjes (inclusief één opvanghondje) ons leven verrijkt, waarvan er momenteel nog drie bij ons wonen en eentje financieel is geadopteerd is. "Adopt, don't shop" is mijn motto.

Ik ga me onder meer bezig houden met de Financiële adoptie. Daarnaast zal ik aan de slag gaan met pr en communicatie van de stichting om meer bekendheid te creëren en meer geld te genereren met als ultiem doel zoveel mogelijk honden een waardig bestaan te kunnen geven. Binnen het bestuur zal ik de rol van secretaris op mij nemen.

Jeroen Kusters:

Ik heb sinds kort mijn eerste hond van AAI, Kalli, als nieuw maatje. In het dagelijks leven werk ik als arbeidsjurist bij ProRail. Een leuk weetje: 8 jaar geleden ben ik afgestudeerd in het dierenrecht. Van 2014 tot 2017 was ik coördinator van de werkgroep Utrecht van de Partij voor de Dieren. Nu zet ik me vooral in verkiezingstijd nog in voor de partij. Ik neem de komende tijd de taken van Rob Janssen over en ben ik dan nieuwe penningmeester van Stichting AAI. Om onze doelen te verwezenlijken, is het belangrijk dat we een financieel gezonde stichting zijn. Ik zet ook mijn juridische kennis in waar dat nodig is.