Popeye

Datum : 04-11-2018

Beste medewerkers van Stichting Aai,

Op facebook lees ik dat mensen het leuk vinden af en toe iets te lezen over de geplaatste honden in Nederland.

In augustus 2013 is Popeye, afkomstig uit Göcek, bij ons gekomen. Een slimme en eigenwijze hond. Bepaalt graag zelf zijn wandelroute. Het liefst gaat hij op ontdekkingsreis.Hierdoor komen wij soms op plekken in onze stad die wij nog niet kennen. Gek op mensen, vooral kinderen, en puppy’s. Maar minder weg van de reuen in de buurt ??. Namens de Stichting Knuffeldieren gaan we eens in de 6 weken langs bij 2 verzorgingshuizen. Popeye is namelijk dol op knuffelen. Met kerst ontving hij als dank van Knuffeldieren een heerlijk ´kerstcadeau´.

´s Avonds de dag afsluiten met nog even door ‘de baas ’gekroeld worden. En ……hij eet het liefst komkommer.

Met hartelijke groet

Hennie Stevens