Snow

Leeftijd Volwassen
Locatie In buitenland (Goa, India)

Achtergrond
Snow werd gevonden in een gebied waar hij nooit eerder was gezien. Hij had een grote wond in zijn nek, vol met maden. Het was moeilijk hem te vangen en tegen de tijd dat dat gelukt was, was hij de wil om te leven verloren.

Karakter
Het kostte ontzettend veel tijd voor hem om te herstellen. Niet van de wond, maar van zijn trauma’s. In het begin was hij erg bang voor mensen en wilde hij niet aangeraakt worden. Gelukkig begon hij langzaamaan wat meer te ontspannen. Hij is nu een blije hond, die duidelijk weer van het leven geniet!

Snow verblijft in de opvang in Goa, India. Door alles wat hij heeft meegemaakt, is hij helaas niet herplaatsbaar. Wel heeft hij interesse in een baasje op afstand die hem financieel wil ondersteunen. Bent u dat? Doe dan nu een aanvraag voor Snow!