Chiki

Status Financieel geadopteerd!
Leeftijd Volwassen
Locatie In buitenland (Goa, India)

Chiki en haar broers en zussen werden geboren op een kippenboerderij vlakbij de opvang in Goa, India. Chiki’s moeder was een wilde hond, maar omdat de kinderen van de medewerkers van de boerderij met de puppy’s speelden, was het makkelijk om de puppy’s te vaccineren en later te castreren. Helaas stierven vlak na de castratie Chiki’s broers en zussen door verkeer. Eén zus, Chiku, stierf niet maar werd wel aangereden. Voor haar gewonde voorpoot werd ze naar de opvang gehaald.

Diezelfde nacht werden de medewerkers gewekt door onafgebroken gejank van een hond. Het gejank kwam van buiten de opvang en hield meerdere nachten aan. Het bleek te gaan om Chiki, die jankte omdat ze bij haar zus wilde zijn. Na een aantal nachten is besloten Chiki in de opvang toe te laten zodat de zussen samen konden zijn.

Nadat de poot van Chiku was geheeld, wilde beide honden hun warme mandje en garantie op voedsel niet opgeven, dus ze bleven. Chiku werd uiteindelijk geadopteerd, maar Chiki bleef achter. Chiki is heel goed met honden. Ze brengt veel tijd buiten door en is heel speels. Ook is ze een vriendelijke hond naar mensen die ze kent, maar ze houdt niet van vreemden. Dit maakt Chiki erg lastig plaatsbaar, daarom is zij op zoek naar een baasje op afstand. Wilt u haar financieel ondersteunen?