Yunus

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (60 cm)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond:

Yunus werd gevonden in Göcek, waar hij was gedumpt. Yunus heeft hondenziekte overleefd, een ernstige ziekte die het centrale zenuwstelsel aantast. Daardoor is Yunus wel blijvend licht gehandicapt geworden, zijn lichaam kan wat ongecontroleerde bewegingen maken. Yunus heeft een tijdje bij een pleeggezin gewoond. Maar deze mensen hadden alleen oudere honden en dachten dat het voor Yunus leuker zou zijn als hij met wat jongere honden zou samenleven. Daardoor ging hij weer terug naar de opvang in Göcek, Turkije.

Yunus is nu drie jaar oud en een geweldige hond. Hij is heel vriendelijk en gaat graag mee wandelen met de andere honden. Helaas wordt hij erg snel moe. Door zijn handicap zal het heel lastig zijn om Yunus te herplaatsen. Daarom is hij op zoek naar een baasje op afstand die hem financieel wil ondersteunen.