Zeyna

Geslacht Teef
Ras Kangalkruising
Hoogte Groot (55 tot 65 cm)
Leeftijd Volwassen (7 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

In 2013 stopte een auto bij de schuilplaats, dumpte iets en reed weg... de verzorger ging kijken en vond een jonge hond - het was Zeyna. Het was volkomen onduidelijk waarom deze mensen zo'n goede hond afwezen.

Zeyna is rustig, vriendelijk en goed met de andere honden. Er was de hoop dat zo'n goede hond snel geadopteerd zou worden. Helaas bleek dat niet het geval. Nu ze na 7 jaar nog steeds niet is geadopteerd, wordt er van uit gegaan dat Zeyna de rest van haar leven in het asiel zal blijven.

Daar deelt ze haar ruimte en haar leven met een andere Kangal-mix (Sumru) en een Shepherd-mix (Ghost, ook financieel geadopteerd). Ze wordt goed verzorgd, maar een baasje op afstand die haar financieel ondersteunt is erg welkom. Wilt u dat adoptie baasje worden voor Zeyna? Ze verdient het!