Fawn

Geslacht Teef
Leeftijd Volwassen (8 jaar)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Fawn is door de vrijwilligers van het asiel in Göcek gered in april 2016. Ze was toen ongeveer 2 jaar oud. Ze had schimmel over haar hele lichaam en dat is waarschijnlijk de reden waarom ze was gedumpt.

Karakter:

Nadat Fawn was behandeld voor haar aandoeningen werd ze al snel een heel gelukkig en grappig hondje.

Het is jammer dat niemand haar ooit heeft gekozen voor adoptie. Nu zijn haar kansen voor fysieke adoptie nog kleiner omdat ze lijdt aan artritis.

Daarom zou het heel fijn zijn als Fawn een baas op afstand krijgt die haar financieel ondersteunt en daarmee bijdraagt aan de kosten voor haar medicatie en voedingssupplementen.