Kapari

Status Financieel geadopteerd!
Geslacht Teef
Hoogte Groot (55 tot 65 cm)
Leeftijd Puber (10 maanden)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

In het voorjaar van 2022 is moederhond Beauty, samen met haar 5 pups, gered van de straat. Kapari was een van deze pups. Ze was en bleef de kleinste en al snel realiseerden de verzorgers dat Kapari lijdt aan een botaandoening (rachitis). Ondanks goede zorg blijft Kapari gehandicapt. Ze ontvangt pijnstillers en voedingssupplementen.

Karakter:

Kapari werd niet aardig behandeld door haar broertjes en zusjes, dus nu zit ze bij andere honden die vriendelijker voor haar zijn. Ze is zelf heel vriendelijk en ook wat verlegen.

Gezien haar gezondheidstoestand wordt het heel moeilijk voor haar om fysiek geadopteerd te worden. Het zou voor Kapari en haar verzorgers heel fijn zijn om een sponsor te vinden die haar financieel wil adopteren om daarmee een deel van de kosten voor medicijnen en supplementen te dekken.