Migros

Geslacht Teef
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Puber (8 maanden)
Locatie In buitenland (Göcek, Turkije)

Achtergrond:

Migros is in Göcek gedumpt toen zij slechts een paar maanden oud was. Toen ze werd gered bleek dat Migros lijdt aan een botaandoening (rachitis). Ondanks goede zorg blijft Migros gehandicapt. Ze ontvangt pijnstillers en voedingssupplementen.

Migros is een erg vriendelijke puppy. Vanwege haar gezondheidsproblemen is het zeer onwaarschijnlijk dat ze geadopteerd gaat worden.

Het zou voor Migros en haar verzorgers dus heel fijn zijn om een sponsor te vinden die haar financieel wil adopteren om daarmee een deel van de kosten voor medicijnen en voedingssupplementen te dekken. Wilt u die sponsor zijn?