Prince

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (59 cm)
Locatie In buitenland (Athene, Griekenland)
Prijs 295.00

Herkomst:
Prince is een van de vele puppy's die gedumpt worden in Athene. Hij had het geluk op tijd gevonden te worden, waarna hij eerst is opgevangen in een gezin en daarna naar het asiel gebracht.

Prince is een zeer energieke, vriendelijke hond die goed in een gezin met grotere kinderen (vanaf 12 jaar) zou passen. Hij is een jachthond met een grote behoefte aan activiteit en uitdaging. Dagelijks flinke wandelingen zijn een must voor hem.

Hij is vriendelijk naar andere honden, maar houdt niet van agressieve reuen. Prince in combinatie met katten is geen goed idee. Hij gaat graag mee in de auto.

Deze vrolijke spring-in-het-veld is een slimme, snelle leerling. Maar als hij het gevoel heeft dat hij zijn baas de baas kan zijn neemt hij de leiding over en doet waar hij zin in heeft. Om die reden zoeken wij voor Prince een ervaren hondenbezitter die op een rustige, vriendelijke manier leiding geeft.

Prince weegt 22 kilo. Hij is gecastreerd en door de dierenarts gezond verklaard.