Flox

Leeftijd Pup (7 maanden)
Locatie In buitenland (Athene, Griekenland)
Prijs 295.00

Herkomst:
Flox is toen hij pas twee maanden oud was samen met zijn broertjes en zusjes achtergelaten in een greppel. Gelukkig werden ze op tijd gered. Zijn broertjes en zusjes zijn geadopteerd, maar Flox bleef achter. Zwarte honden zijn niet erg geliefd in Griekenland.
Op dit moment verblijft Flox in het asiel. Hij heeft het daar moeilijk, want hij is bang voor de grotere honden.

Flox is een vriendelijke, sociale hond die erg van mensen houdt. Hij is aan het puberen en is soms eigenzinnig en probeert dan koppig zijn zin te krijgen. Maar hij is heel grappig en laat iedereen lachen om de capriolen die hij laat zien om aandacht te krijgen. Een van de vrijwilligers gaat dagelijks met hem wandelen en leert hem zindelijkheid en netjes aan de lijn lopen.

Flox zal een leuk, vrolijk maatje kunnen zijn voor elke soort familie die hem de aandacht en liefde kan geven waar hij zo’n behoefte aan heeft.

Hij is gevaccineerd en wordt gecastreerd voordat hij naar Nederland komt. Flox is ongeveer half december 2018 geboren.