Sana

Hoogte Middel (35-55 cm) (ca 50 cm (volwassen))
Leeftijd Pup (7 maanden)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije. Sana is gedumpt in het dorpje Inlice samen met haar moeder en acht broertjes en zusjes. Het asiel van de gemeente Fethiye heeft de moeder en pups opgehaald. Hoewel de vrijwilligers uit Göcek zo snel mogelijk naar het asiel zijn gegaan, hadden ze al 5 pups weggegeven. De moeder en vier pups zijn meegenomen door de vrijwilligers. Een van de pups bleek ernstig ziek te zijn en was niet meer te redden.

Karakter
Sana is een lief pupje met een zachtaardig karakter. Ze is nog erg jong en speels net als haar zusjes. Hoewel ze nog jong is, loopt ze al netjes aan de lijn en trekt niet. Ze speelt graag met haar zusjes en andere honden tijdens de wandelingen. Ze is natuurlijk nog erg jong en moet nog veel leren maar ze is slim en leergierig. Sana let ook erg op haar zusjes en doet ze na. Het is echt een aandoenlijk hondje. Ze is gek op mensen en houdt van knuffelen. Sana is een ideaal adoptiehondje.

Sana is nog niet gesteriliseerd. De hoogte van 50 cm is een schatting.