Fistik

Status Gereserveerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm (vlowassen))
Leeftijd Pup (7 maanden)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Herkomst: Göcek, Turkije.   Een man uit een dorpje dichtbij belde het asiel en vroeg de mensen drie puppies op te halen, die hij had gevonden. Een van de medewerkers ging direct naar het dorpje en vond daar Fistik en zijn zusjes Fare en Finch. Hij nam ze mee naar het asiel waar ze de nodige zorg en vaccinaties kregen

Karakter

Fistik is een lief pupje met een zachtaardig karakter. Hij is nog erg jong en speels net als zijn zusjes. Fistik en zijn zusjes hebben vergelijkbare karakters. Hij gaat goed om met zowel jonge als oudere honden. Hoewel hij nog jong is, loopt hij al netjes aan de lijn en trekt niet. Hij speelt graag met zijn zusjes en andere honden tijdens de wandelingen waardoor de riemen nogal eens in de knoop raken. Maar dat is ook het leuke van wandelen met puppies. Hij is natuurlijk nog erg jong en moet nog veel leren maar hij is slim en leergierig. Fistik let ook erg op zijn zusjes en doet ze na. Fistik is wat kleiner dan zijn zusjes. Het is echt een aandoenlijk hondje. Hij is gek op mensen en houdt van knuffelen. Fistik zal een geweldige uitbreiding zijn voor elk gezin.

Hij is nog niet gecastreerd.

U kunt geen aanvraag doen.