Ratatu

Hoogte Middel (35-55 cm) (35-40 cm)
Leeftijd Senior (10 jaar)
Locatie Nederland (Schinnen, Limburg)
Prijs 195.00

Herkomst:

Göcek, Turkije. Ratatu werd toen hij 4 weken oud was samen met zijn moeder en nestgenootjes door onbekenden gedumpt in de bossen bij het Göcek-asiel.

Ratatu is als jonge hond geadopteerd door een echtpaar in Nederland. Zij adopteerden niet veel later tevens AAI hondje Bijou (ook op de website).
Beide hondjes zijn alle jaren liefdevol door hun baasjes verzorgd, maar helaas is het bazinnetje onlangs overleden. Omdat het baasje vanwege zijn drukke baan veel van huis is, zijn de hondjes te lang alleen. Buren klagen dat zij last hebben van het geblaf. Het baasje ziet geen andere mogelijkheid, hoe verdrietig ook, dan om beide hondjes terug te geven aan AAI.

Ratatu is in huis een rustige hond, hij ligt graag in zijn mandje. Naar onbekenden is Ratatu in eerste instantie wat afstandelijk, maar kent hij je eenmaal dan is het goed.
Ondanks zijn leeftijd heeft Ratatu nog een prima conditie en maakt hij dagelijks lange wandelingen met zijn baas.
Ratatu is buitenshuis wel wat onzeker en schrikt snel van onbekende geluiden.
Ratatu is zindelijk, gewend aan katten en gaat graag mee voor een autoritje.