Zayn

Ras Labrador kruising
Hoogte Middel (35-55 cm) (45- 50 cm)
Leeftijd Puber (ca 1 jaar)
Locatie In buitenland ( Göcek, Turkije)
Prijs 295.00

Achtergrond: Göcek, Turkije. Zayn (ook wel Argo genoemd) is gevonden door onze locale vrijwilligster bij hun periodieke ‘Dogs dinners’, die ze organiseren voor fondsenwerving. Hij was vel over been (zie laatste foto). Het was duidelijk dat hij ernstig verwaarloosd was. Uiteraard is niets bekend over zijn achtergrond. Hij is zo snel mogelijk naar de dierenarts gebracht waar geconstateerd was dat hij ernstige bloedarmoede had en zwaar ondervoed was. Zayn werd op een speciaal dieet gezet en kreeg extra vitamines en injecties om gezond te worden. Toen zijn bloedwaarden weer normaal waren is hij gevaccineerd en gecastreerd. Hij verblijft bij een gastgezin met andere honden en katten.

Karakter

Zayn kon in het begin nauwelijks op zijn poten staan zo zwak was hij. Hij had geen enkele interesse in de andere honden, katten of mensen. Hij wilde alleen voortdurend eten. Met de juiste behandeling werd hij stabiel en sterk en begon te spelen met de andere honden en katten. Zayn is een vriendelijke, blije en vrolijke hond geworden. Zijn vacht glanst en zijn lichaam is sterk geworden. Hij is nog jong en leergierig. Hij is graag bij mensen en houdt van een knuffel. Hij verdient een tehuis bij een liefhebbend gezin, die hem goed verzorgen en begeleiden.