Oldie

Status Financieel geadopteerd!
Hoogte Middel (35-55 cm)
Leeftijd Senior (15 jaar)
Locatie In buitenland (Athene, Griekenland)
Prijs 150.00

Achtergrond:
De vrijwilligers van de opvang in Athene werden gebeld door omwonenden; Sinds drie dagen liep er een hond rond. Hij was groot en in slechte conditie, dus werd hij vermeden. Maar op de derde dag werd hij aangereden, waarna de opvang werd ingeschakeld. Dit is het verhaal van Oldie, een reu van ongeveer 15 jaar oud. Oldie is heel recent opgevangen, en heeft zijn nieuwe naam dus aan zijn leeftijd te danken.

Een bezoek aan de dierenarts leerde dat Oldie in slechte conditie verkeert en lijdt aan allerlei kwaaltjes. Over zijn verleden is niks bekend. Mogelijk is degene die voor hem zorgde overleden en was er niemand om de zorg voor Oldie over te nemen. Het gaat dus om een oude hond met gezondheidsproblemen, maar de opvang in Athene doet haar best om hem zoveel mogelijk kwaliteit van leven te geven voor de tijd die hem nog rest. Hij verblijft momenteel bij een vrijwilliger. Oldie is een rustige hond die weinig eisen stelt. Het is een rustig oud mannetje.

Omdat Oldie vrijwel zeker niet herplaatst kan worden, en hij extra zorg nodig heeft om in goede gezondheid te blijven, zou hij erg geholpen zijn met iemand die hem financieel kan ondersteunen! Wie geeft deze hond een extra mooie oude dag in zijn laatste levensfase?