Aurora

Hoogte Middel (35-55 cm) (momenteel 35 cm)
Leeftijd Pup (4 maanden)
Locatie Nederland (Amsterdam)
Prijs 250.00

Herkomst:
Benevento Italië. Een Nederlandse vrouw vond een jonge hond die hoogzwanger bleek. Het moederhondje heeft zij naar een opvang gebracht. De hond kreeg vier puppies. De vrouw heeft de drie overgebleven puppies meegenomen naar Nederland en Stichting AAI gevraagd om 1 van de puppies te plaatsen: Aurora.

Aurora is een lieve pup die het heerlijk vindt om aandacht te krijgen. Ze reageert goed op mensen en wil graag geaaid worden. Ze is een hele vrolijke en grappige hond. Ze heeft 5 weken met andere honden in een opvang gezeten en kan goed met andere honden overweg. Ze leert nu aan de lijn lopen en haar behoefte buiten te doen. Aurora heeft veel energie en houdt ervan om in de tuin te spelen. Hoewel de moederhond een kleine witte hond is zal Aurora wel wat groter worden, ca. 45-50 cm. is de schatting.

Aurora heeft amandelvormige bruine ogen en een bruine / blonde vacht. Net een mini Mechelse herder.

Op de laatste foto staat Aurora's moeder.