Stella

Locatie Nederland (Wijchen)
Prijs 295.00

Herkomst en voorgeschiedenis:

Napels, Italië. In de winter van 2017 zag een dierenbeschermster in Napels een kleine hond op straat lopen, ze was hoogzwanger. Vlak voor de bevalling kwam de eigenaar terug en 'ontfermde' zich weer over het moederhondje en ze mocht in het leegstaande huis haar pupjes krijgen. Ze waren geenszins van plan om verder voor de hond te zorgen en daarom ging de dierenbeschermster er elke dag naar toe om eten te brengen. Het moederhondje beviel op 10 januari 2018 van haar pups, waar Stella er één van is.

Toen Stella 5 maanden oud was is zij in Nederland geadopteerd door een mevrouw; helaas botert het niet tussen Stella en het al aanwezige oudere teefje.
Het bazinnetje heeft aan AAI gevraagd om op zoek te gaan naar een ander baasje voor Stella.

Stella is een lieve aanhankelijke hond, ze is vriendelijk tegen bezoek, ook tegen mensen die zij niet kent.
Ze is energiek en sociaal met soortgenoten, maar heeft wel even tijd nodig om te wennen aan vreemde honden die zij op de speelweide ontmoet; maar is het ijs eenmaal gebroken dan wordt er gespeeld en gerend.
Het bazinnetje heeft diverse hondentrainingen gevolgd, met een positief resultaat, Stella luistert goed.
Wij zijn op zoek naar sportieve mensen die het heerlijk vinden om samen met Stella er op uit te trekken, de paden op, de lanen in...

Stella is gesteriliseerd, gechipt en gevaccineerd.

U kunt geen aanvraag doen.