Elvira

Locatie In buitenland (Boekarest, Roemenië)
Prijs € 295.00

Informatie:
Boekarest, Roemenië. Elvira is als pupje gevonden en in een particulier asiel opgevangen. Dit betekent dat zij vrij kon rondlopen en zich als normale, sociale hond kon ontwikkelen. Zij verblijft nu al een aantal jaren in dit asiel en wacht nog steeds op een eigen baasje.
Elvira weegt ongeveer 15 kg. en is gesteriliseerd. Zoals veel voorkomt in Roemenië, heeft Elvira een kort staartje. Dit is genetisch bepaald.

Elvira is een lieve, volwassen hond, die ervan houdt geknuffeld te worden. Ze is echt mensgericht; ook kinderen vindt ze gezellig. Andere honden zijn prima speelmaatjes en ze kan goed met ze overweg. Ze heeft zich ontwikkeld tot een evenwichtige, zelfverzekerde hond en kent een aantal commando’s. Het lopen aan de lijn is zij nooit gewend, maar gezien haar karakter, zal dat geen probleem zijn. Elvira zal een gezellig huisgenootje zijn voor haar nieuwe baasjes.