Donna

Locatie Nederland (Heerhugowaard)
Prijs 325.00

Achtergrond:

Donna was pas twee maanden toen ze zwervend op straat aan werd getroffen: koud en hongerig. Dierenbeschermers hebben haar naar een particulier asiel gebracht en ondanks haar mooie uiterlijk en lieve, vriendelijke karakter werd ze niet geadopteerd. Na bijna 4 jaar in een asiel te hebben doorgebracht, komt hier eind mei eindelijk verandering in en mag Donna naar Nederland overkomen.

Donna is een vriendelijke hond, trouw aan haar opvangbazinnetje en waaks als het nodig is. Ze is blij met het huiselijke leven en wil er gewoon lekker bij horen. Ze loopt goed aan de lijn en trekt niet. Ook kan ze al los lopen, ze komt meteen als je haar roept.

Donna kan goed met de katten in het opvanggezin overweg, maar onbekende katten buiten daar is ze wel nog fel op. Honden vindt ze leuk (vooral kleine), maar als er veel tegelijk op haar afkomen dan is het nog wel eng.

We zoeken liefdevolle ervaren baasjes die tijd en ruimte hebben om Donna nu eindelijk het leven te geven waar zij zo’n behoefte aan heeft.

Donna is gevaccineerd, gechipt, gesteriliseerd en getest op leishmaniose. Ze weegt op dit moment ongeveer 22 kilo.

Het linkervoetje heeft een kleine standsafwijking. Donna heeft geen klachten, maar voor de zekerheid zijn er röntgenfoto's gemaakt. Volgens de dierenarts: "in de toekomst is er misschien een kans op enige klachten, maar zeer acceptabel".