Teo

Status Geadopteerd
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie Nederland (Rheden)
Prijs 325.00

Achtergrond:

Teo is door een dronken jonge vrouw naar de opvang in het buitenland gebracht toen hij ongeveer 3 maanden oud was. Er werd besloten om hem een paar dagen ter observatie op te nemen. De vrouw kwam in eerste instantie niet terug, maar na vier maanden, wederom dronken, stond ze ineens weer aan de deur en wilde ze hem hebben. Er werd besloten hem niet mee te geven. Teo is vervolgens in de opvang gebleven en is uitgegroeid tot een hele lieve mooie hond.

Teo is een lieve, zachtaardige hond die gesteld is op zowel mensen als andere dieren. In het begin kijkt hij heel even de kat uit de boom maar als alles oké lijkt, vindt hij het gezellig om er bij te zitten of in zijn mand te liggen. Teo vindt het heerlijk om aandacht te krijgen. Hij geniet van een knuffel, vooral een aai over zijn buik en onder zijn kin. Maar hij vindt het minder leuk om opgetild te worden. Hij houdt erg van eten.

Met andere honden kan Teo uitstekend overweg. Hij speelt graag en is nooit agressief. Ook met nieuwe hondjes gaat hij graag kennis maken. Teo is binnenshuis heel rustig en tijdens het wandelen kan hij los en blijft hij in de buurt. Teo is geplaatst in een gezin met jongere kinderen, waar iedereen gek was op hem. Hij miste echter een andere hond om mee te spelen en ook gezien zijn grote aandacht voor eten is besloten om hem te herplaatsen. In het gezin was ook een kat aanwezig en daar ging Teo ook goed mee om, van rustig snuffelen tot af en toe uitdagen tot spelen. Als de kat duidelijk aangaf hier geen zin in te hebben, dan respecteerde Teo dat. Omdat Teo erg gesteld is op andere honden zou het leuk zijn als hij ergens komt waar al een andere hond is.

U kunt geen aanvraag doen.