Barka (senior)

Status Geadopteerd
Leeftijd Senior (11 jaar)
Locatie Nederland (Bergharen)
Prijs 150.00

Herkomst: Turkije. Barka is als jonge pup uitgemergeld gevonden in het bos en naar het asiel gebracht. Hij is 10 jaar geleden als jonge puber naar Nederland komen en heeft samengewoond met 2 andere honden. Als gevolg van persoonlijke omstandigheden van de baasjes moest voor alle 3 honden een nieuw tehuis worden gevonden. In de nieuwe woning zijn huisdieren niet toegestaan. Dat is voor 2 honden gelukt.

Barka is een bejaarde reu. Hij heeft wat staar en begint doof te worden. Hij heeft jaren lang in gezelschap van andere honden geleefd en dat paste prima bij hem. Hij voelde zich veilig in deze roedel. Barka is erg baasgericht en in tegenstelling tot wat je bij type hond zou verwachten absoluut geen jager. Ook reageert hij niet op katten. Hij is voorzichtig naar vreemde mensen. Kleine kinderen vindt hij niet prettig. Buiten is hij wat onzeker naar andere honden.

Barka vindt het nu moeilijk om alleen te zijn. Hij heeft heel goed in de gaten dat er een moeilijke situatie is in huis en mist de andere honden. Zijn huidige baasje neemt hem nu vaak overal mee naar toe en dat gaat prima.

Deze oude baas heeft een stabiele omgeving nodig met een andere hond waar hij zich veilig kan voelen.

U kunt geen aanvraag doen.