Blacky

Ras Labrador kruising
Locatie In buitenland (Athene, Griekenland)
Prijs 325.00

Achtergrond:

Blacky was van een dakloze man die, ondanks dat zij zijn enige gezelschap was, niet veel aandacht aan haar besteedde. De vrijwilligers brachten regelmatig eten voor hem en de hond. De man heeft een slechte gezondheid en heeft Blacky naar het asiel gebracht.
Nu wordt zij opgevangen bij een van de vrijwilligers thuis.

Blacky heeft een prettig karakter: ze is vriendelijk voor alle mensen en krijgt graag aandacht. Ze kan het goed vinden met andere honden. Ze loopt rustig aan de lijn, blaft naar andere honden maar is niet agressief. Ze kan het goed vinden met katten die niet bang zijn voor honden. Met een van de poezen in het opvanggezin slaapt ze in dezelfde mand.
We zoeken voor haar een familie die haar het stabiele leven kan bieden waar ze zo’n behoefte aan heeft.

Blacky weegt ongeveer 15 kg, is gevaccineerd, gesteriliseerd, gechipt, heeft alle benodigde bloedtests gehad en is door de dierenarts gezond verklaard.