Maggy

Status Gereserveerd
Ras Viszla kruising
Hoogte Middel (35-55 cm) (50-55 (volwassen))
Leeftijd Pup (6 maanden)
Locatie In buitenland (buitenland)
Prijs 325.00

Herkomst: buitenland. Een bij ons bekende lokale dierenbeschermster vond Maggy samen met haar moeder en andere pups in een buitenwijk van Ankara. In die buurt worden veel zwerfhonden gevonden. Maggy werd door haar meegenomen maar toen ze terugging voor de andere dieren, kon ze die niet meer vinden. In eerste instantie werd Maggy ondergebracht in een dierenpension waar ze haar vaccinaties kreeg. Na een maand nam de dierenbeschermster haar mee naar huis waar Maggy samen met andere honden en katten haar quarantaine periode afwacht.

Karakter

Maggy is een vrolijke en sociale pup met veel energie. Ze is erg slim en aanhankelijk. Uiteraard moet ze het nodige leren maar omdat ze nu in een huiselijke situatie verblijft helpt dat enorm. Maggy is een mooie hond, die goed met de andere honden en katten omgaat. Eind juli is haar quarantaine periode afgelopen en mag ze op reis.

U kunt geen aanvraag doen.