Lily

Locatie Nederland
Prijs 325.00

Herkomst:

Lily is opgegroeid in een Australisch gezin met 2 kinderen. Deze mensen waren expats in het buitenland en gingen op een gegeven moment weer terug naar Australië. Zij hebben toen besloten om Lily af te staan. De quarantainetijd voor een hond die meegenomen wordt naar Australië is nl. 7 maanden en dat wilden zij Lily niet aandoen. Zij hebben Stichting AAI gevraagd om voor Lily een baasje te zoeken.

In het voorjaar van 2014 is Lily in Nederland geadopteerd. Haar huidige baasje heeft onlangs vanwege persoonlijke omstandigheden besloten om Lily terug te geven aan Stichting AAI.

Lily is een aanhankelijke hond, die het heerlijk vindt om geaaid te worden. Ze gaat met haar poten in de lucht liggen om op haar buikje te worden gekriebeld.

Ze kan het met de meeste honden goed vinden, maar ze kijkt eerst wel even de kat uit de boom. Ze is redelijk waaks en is geen katten gewend.

Wij zoeken een rustig gezin waar bijzondere Lily oud mag worden.