Labne

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm)
Locatie Nederland (omgeving Almelo)
Prijs 325.00

Herkomst:

Göcek, Turkije. Labne is samen met 2 andere honden achtergelaten op een drukke doorgaande weg in Göcek. Alle drie de honden waren angstig en in paniek; het lukte de dierenbeschermers om alleen Labne te pakken. Het is niet bekend waarom Labne in de steek is gelaten, ze was in een goede conditie, zowel haar gezondheid als haar vachtverzorging.

Eind 2015 is Labne in Nederland geadopteerd, haar bazinnetje heeft echter moeite met het zelfstandige en soms eigenzinnige karakter van Labne, om die reden heeft zij AAI gevraagd een nieuw baasje voor Labne te zoeken.

Labne heeft behoefte aan rust en houdt er niet van om te knuffelen, een aai over haar bol is voldoende.

Labne is goed opgevoed, ze is rustig in huis en houdt ervan om mee te gaan voor de dagelijkse wandeling. Haar houding ten opzichte van vreemde honden is gereserveerd.

Wij zoeken mensen die Labne kunnen waarderen om wie zij is, die geen eisen aan haar stellen, en geen hond zoeken om mee te knuffelen op de bank.

Labne kan met katten overweg, ze negeert ze.

U kunt geen aanvraag doen.