Yrsa

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (55 cm)
Locatie Nederland (omgeving Almelo)

Achtergrond:

Een bij AAI bekende lokale dierenbeschermster vond Yrsa samen met haar moeder en nog andere pups in een buitenwijk. De dierenbeschermster nam eerst een van de andere pups mee en heeft later Yrsa opgehaald. Ze groeide verder op in een huiselijke situatie met andere honden en katten.

Yrsa in maart naar Nederland gekomen en geadopteerd. Haar baasjes wonen echter in een natuurgebied waar Yrsa niet los van de lijn kan lopen. Zij hebben AAI onlangs benaderd om op zoek te gaan naar een ander fijn thuis voor Yrsa.

Yrsa is een lieve, zeer intelligente hond. In huis is ze rustig. Ze is nog jong en kan wat onzeker zijn, zeker als ze in een nieuwe situatie komt. Een rustige, gestructureerde omgeving is voor haar een goede situatie om zich verder te ontwikkelen. Ervaren mensen, die het leuk vinden haar verder te trainen, zullen een geweldige huisgenoot aan haar hebben.