Smarty (gehandicapt)

Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm)
Leeftijd Volwassen (14 maanden)
Locatie In buitenland
Prijs 325.00

Achtergrond:

Smarty werd als 1 maand oude pup november vorig jaar naar de kliniek gebracht omdat haar achterpootje opgegeten was door maden. Het onderstuk van dit pootje kon helaas niet meer gered worden. Ondanks deze ernstige verwonding op zo’n jonge leeftijd, heeft ze overleefd. En Smarty is nu een gezond hondje dat helemaal geen last heeft van haar handicap.

Smarty is een zelfstandig hondje welk zich niet het kaas van het brood laat eten. Ze laat zich niet wegduwen of intimideren en kan goed voor zichzelf opkomen. Ze vindt zelfs spelen met iets grotere en oudere honden leuker dan jonge of timide hondjes. Smarty is gek op wandelen en kan makkelijk een paar uur rennen zonder enige last te hebben van haar gehandicapte achterpootje. Ze kan loslopen, speelt voornamelijk met maatjes, maar ze vindt het ook leuk om op onderzoek uit te gaan.

Smarty is gesteld op het gezelschap van mensen maar is geen enorme knuffelaar. Ze vindt het fijn om geaaid te worden maar als daar geen tijd voor is, dan vindt ze het ook goed. Met onbekende mensen heeft ze iets tijd nodig maar als de baas en andere honden het goed vinden dan vindt zij het ook best.

Smarty kan makkelijk een paar uur alleen thuis zijn mits er een andere hond is. Ze is opgegroeid met een kat maar heeft geen ervaring met kinderen. Smarty heeft veel energie en is erg slim dus het is belangrijk dat er vaak gewandeld wordt en ze uitdaging krijgt, het liefst samen met een andere hond.