Sara

Status Gereserveerd
Locatie Nederland (Schoonrewoerd)

Informatie:

Sara heeft geen fijne start gehad in haar leventje. Ze is als jonge hond al aan de ketting gelegd. Een dierenbeschermster heeft haar daar gelukkig vrij snel van kunnen redden en heeft haar meegenomen naar het privé asiel. Hier heeft zij mogen ervaren hoe het is om vrij te kunnen rennen en spelen.

Inmiddels is Sara in Nederland bij een gastgezin. Ze is een actief, nieuwsgierig hondje en daagt graag andere honden uit om te spelen. Katten laat zij met rust. Ze wandelt graag, maar kan ook heerlijk rustig in haar mandje liggen.

Sara weegt 18 kg en is gesteriliseerd.

Sara is een lieve, sociale hond. Ze is vriendelijk naar mensen en vindt andere honden geweldig. In het begin wil ze even de kat uit de boom kijken. Maar als ze je eenmaal vertrouwt, vindt ze het heerlijk om aandacht te krijgen en geknuffeld te worden. Ze zal een lief maatje worden voor haar nieuwe baasjes.

Wij plaatsen Sara graag in een rustige, landelijke omgeving.

Sara is nog wat onzeker, maar speelt graag met de andere honden in het gastgezin. Daar trekt ze zich aan op. Wij plaatsen Sara daarom alleen in situatie waar al een andere hond aanwezig is.

U kunt geen aanvraag doen.