Spam

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (55-60 cm)
Leeftijd Puber (puber)
Locatie In buitenland (Buitenland)

Achtergrond. Spam en haar broertjes zijn gevonden door een van de medewerkers. Een familie in het dorp had ze gedumpt.

Karakter: Spam is een blije, vrolijke en vriendelijke puber. Ze is speels en nieuwsgierig maar kan ook heel relaxt zijn. Spam is goed met mensen en honden ook in grote groepen in het asiel. Bij het uitlaten trekt ze in het begin aan lijn maar ze past zich meestal snel aan. Als er regelmatig getraind wordt, zal snel leren netjes aan de lijn te lopen. Ze wordt uitgelaten samen met honden uit haar eigen groep en uit andere groepen. Er wordt gewandeld met verschillende vrijwilligers. Zij is natuurlijk niet gewend in een huis te wonen maar de verwachting is dat zij zich snel zal aanpassen.

Spam zal een uitstekende huisgenoot zijn voor mensen, die het leuk vinden haar verder te trainen. Ervaring is wel vereist. Daarnaast is een rustige omgeving en bij voorkeur ook een tuin noodzakelijk om de overgang niet te groot te maken..

De laatste foto's zijn puppyfoto's.