Spud

Hoogte Groot (55 tot 65 cm) (50-55 cm)
Leeftijd Puber (puber)
Locatie In buitenland (Buitenland)

Achtergrond. Spud en zijn zusje en broertje zijn gevonden door een van de medewerkers. Een familie in het dorp had ze gedumpt.

Karakter: Spud is een blije, vrolijke en vriendelijke puber. Hij is speels en nieuwsgierig maar kan ook heel relaxt zijn. Spud is goed met mensen en honden ook in grote groepen. Bij het uitlaten trekt hij in het begin aan lijn maar hij past zich meestal snel aan. Als er regelmatig getraind wordt, zal hij snel leren netjes aan de lijn te lopen. Hij wordt uitgelaten samen met honden uit zijn groep en uit andere groepen. Er wordt gewandeld met verschillende vrijwilligers. Hij is natuurlijk niet gewend in een huis te wonen maar de verwachting is dat hij zich snel zal aanpassen.

Spud zal een uitstekende huisgenoot zijn voor mensen, die het leuk vinden hem verder te trainen. Ervaring is wel vereist. Daarnaast is een rustige omgeving en bij voorkeur ook een tuin noodzakelijk om de overgang niet te groot te maken..

De laatste foto's zijn puppyfoto's.