Dirfi

Locatie In buitenland

Achtergrond:

Dirfi lag te slapen voor de deur van een van de vrijwilligers in het buitenland. Ze was hongerig en dorstig, zat vol teken en had een verwaarloosde vacht.
De vrijwilliger heeft haar in huis genomen en na drie maanden is ze naar een opvanggezin gebracht.

Dirfi is een heel vriendelijke hond. Ze houdt van mensen en kinderen en is graag dicht bij ze in de buurt. Ze kan goed overweg met andere honden en katten. Vanaf het begin werd duidelijk dat ze ooit bij een familie heeft gewoond want ze is zindelijk, gedraagt zich als een echte dame en loopt keurig aan de lijn.

Dirfi heeft naast al haar goede eigenschappen ook wat minpuntjes: ze kan moeilijk alleen zijn en ze heeft de neiging om er in haar eentje op uit te gaan als ze de kans krijgt.

We zoeken daarom voor Dirfi een liefdevolle familie die de tijd heeft haar stapsgewijs te laten wennen aan alleen zijn en die beschikt over een goed omheinde tuin.

Dirfi is 52 cm hoog en weegt 23 kilo.