Kuzkuz

Leeftijd Volwassen (4,5 jaar)
Locatie In buitenland

Achtergrond: in Turkije worden vaak honden gedumpt als de eigenaar er genoeg van heeft of buren vinden dat ze last hebben van de honden. Een van de vrijwilligers hoorde dat in een ander dorp twee honden (een kleine witte en een donkere) waren gedumpt door iemand in een auto, die er snel van door ging. De vrijwilliger ging er snel heen maar vond alleen Kuzkuz. Van het witte hondje was helaas geen spoor. Kuzkuz zat angstig en verdwaasd aan de kant van de weg. Ze was in heel goede conditie en zag er goed verzorgd uit. Ze had een glanzende vacht en was duidelijk goed gevoed. Geen vlooien of teken en en gesteriliseerd en dat wijst er op dat ze een eigenaar heeft gehad. De vrijwilliger had al 2 opvanghonden en helaas moest Kuzkuz de volgende dag naar het asiel.

Karakter:Kuzkuz is een geweldige hond. In het begin was ze erg bang en onzeker maar dat is logisch na wat er met haar is gebeurd. Maar ze ging heel goed om met de honden katten van de vrijwilliger. Ze was duidelijk goed opgevoed. Er waren helemaal geen problemen met haar. Het was duidelijk, dat ze gewend was aan het wonen met mensen in een huis. Deze mooie en lieve hond met een prachtige donderbruine glanzende vacht verdient het weer onderdeel te zijn van een familie die goed voor haar zorgt.

Haar vacht lijkt zwart maar is echt donkerbruin.