Bob

Locatie In buitenland

Bob werd in april van dit jaar dwalend in een dorp aangetroffen. Hij werd naar een slecht asiel gebracht waar honden nauwelijks een kans hebben geadopteerd te worden. Dierenbeschermers hebben hem daar uitgehaald en naar een particuliere opvang gebracht.

Bob is een heel vriendelijke hond die graag aangehaald wordt en aandacht krijgt. Hij speelt graag met de aanwezige teefjes maar kan zichzelf ook goed vermaken. De reuen laat hij liever links liggen en hij is ook niet dol op katten. Wel is hij dol op kinderen, maar voor kleintjes is hij te lomp. Hij springt tegen ze op en wil ze likken.

Hij loopt netjes zonder te trekken mee aan de lijn en is gehoorzaam.

We zoeken voor Bob een leuke familie zonder kinderen onder de twaalf jaar, die tijd, liefde en aandacht genoeg heeft om Bob te laten wennen aan een nieuw leven in Nederland.

Bob heeft alle bloedtests gehad en alles was negatief. Hij is gechipt, gevaccineerd en gecastreerd. Hij weegt 32 kg.