Jiera

Status Geadopteerd
Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm)
Locatie Nederland (Hellevoetsluis)
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond:

Jiera begon het leven als Dumpi nadat ze door een van de medewerkers van de opvang als kleine pup op straat gevonden werd. Zoals met veel gedumpte teefjes was ze gelukkig gezond maar als ´meisje´ zijn ze waarschijnlijk ongewenst. Dumpi, nu Jiera genoemd, is uitgegroeid tot een guitig hondje dat altijd lijkt te ‘lachen’.

Jiera is een heel gelukkig hondje dat altijd te vinden is voor een spelletje. Ze is opgegroeid in een gecombineerde roedel van honden en katten en kan dan ook uitstekend overweg met beiden.

Wandelen en spelen samen met andere honden is de lust van haar leven, want ze vindt ze allemaal even leuk. Mocht een hond een keer tegen haar grommen, dan is ze totaal niet uit het veld geslagen maar huppelt gezellig door op zoek naar het volgende speelmaatje.

Mensen vindt zij net zo leuk als honden evenals katten, al is het met de laatste wel wenselijk om voorzichtig te zijn want ze kan wat te ruw spelen voor sommige katten.

Jiera heeft geen ervaring met kinderen maar iets grotere kinderen die willen spelen gaat ze zeker heel leuk vinden.

Binnenshuis sloopt ze niet en ze kan best een paar uur lekker luieren of zich amuseren met een speeltje of kluif, zolang er maar veel met haar gewandeld wordt of dat ze een flinke ruimte heeft waar ze lekker kan ravotten, het liefst met een andere hond.

Behalve spelen, is ze ook zeer gesteld op regelmatig knuffelen met de mensen om haar heen. Net als met honden komt ze graag kennis maken met bezoek, vooral natuurlijk als die iets te snoepen hebben.

Kortom, Jiera is een gezellig en makkelijk hondje waarvoor wij een energiek gezin zoeken.

U kunt geen aanvraag doen.