Karli

Hoogte Middel (35-55 cm) (40-45 cm)
Leeftijd Volwassen (1,5 jaar)
Locatie In buitenland
(inclusief 1 jaar donateurschap)

Achtergrond:

Karli werd als pup gedumpt bij de opvang. In de opvang lopen ook katten rond en Karli leerde goed om te gaan met deze katten. Toen ze een keer met de katten wilde spelen kreeg ze echter een tik in haar oog van een van de katten. Dit oog is daardoor wat beschadigd, maar gelukkig heeft ze daar geen last van. Ze kan met het ene oog minder zien, maar lijkt daar helemaal geen last van te hebben. Ze speelt vrolijk met de andere honden in de opvang.

Karli heeft veel plezier in het leven. Ze kan urenlang spelen met andere honden, met katten of met mensen. Bij nieuwe mensen houdt ze heel even afstand maar al gauw zoekt ze toenadering om te spelen. Ondanks haar slechte ervaring met katten, is ze nog steeds niet bang, maar ze is gelukkig wel wat voorzichtiger geworden. Binnen in huis is Karli tamelijk rustig maar als iemand wil spelen dan wil ze graag meedoen. Wandelen vindt ze heel erg leuk want dat betekent nog meer spelen en nieuwe ervaringen op doen.

Karli is een slim hondje. Ze is geen jager en geen waker, ze vindt spelen veel leuker. Kroelen op de bank, daar is ze ook graag voor te vinden. Karli heeft geen ervaringen met kinderen, maar gezien haar karakter denken we zeker dat dat goed zal gaan. Voor Karli zou een speelmaatje erg leuk zijn en een actief gezin dat graag van alles wil ondernemen samen met de hond.